אודות המועצה

פניות תושבים – מוקד שירות ומידע

מועצת חוף השרון משקיעה משאבים ומאמצים רבים בכדי לשפר ולשדרג את שירותיה ככל האפשר – לרווחת תושביה.הטיפול בתושבי מועצת חוף השרון, נמצא בראש סדר העדיפויות של ראש המועצה ועובדיה. אנו מקפידים להיות קשובים לפניות התושבים ולספק מענה מהיר ויעיל לכל פניה.

המועצה חרטה על דגלה לשפר ולייעל את השירותים הניתנים לתושבי המועצה, להגיע אל כל התושבים, לשמוע את דעותיהם ופניותיהם ולפעול על מנת לספק מענה מהיר לכל פניה ופניה.

כדי לאפשר לכל התושבים לפנות אל המחלקות השונות בצורה נוחה ופשוטה, מעמידה המועצה מספר ערוצים שונים באמצעותם ניתן להעביר פניות:

אפליקציית מובייל:

אפליקציית ctconnect הינה אפליקציה מתקדמת בעלת ממשק ידידותי למשתמש, באמצעותה ניתן להתעדכן לגבי פעילויות שונות אותן יוזמת המועצה ולדווח על מפגעים. לרישום לחץ כאן

עמוד הפייסבוק:

בימים אלה נפתח עמוד פייסבוק חדש למועצת חוף השרון. בעמוד הפייסבוק ניתן להתעדכן באופן שוטף בפעילויות שונות שמקדמת המועצה, להגיב ולהפנות את תשומת לב המועצה לנושאים רבים ומגוונים. הפניה בעמוד הפייסבוק תועבר לטיפול הגורמים הרלוונטיים.

לחצו על הקישור ועשו לנו לייק: https://m.facebook.com/hofhasharonCouncil/

מוקד המועצה

במהלך שעות העבודה ניתן לפנות טלפונית למוקד שירות ומידע של המועצה

בטלפון: 09-9596580, פקס: 09-8859028 דוא"ל: moked@hof-hasharon.co.il

אחראית מוקד: אבישג כרמי,  דוא"ל: avishagc@hof-hasharon.co.il

רכזת שירות: אשלי הררי

רכזת שירות: אורנה לוי

*לאחר השעה 16:00 עד 07:30 למחרת השיחות מנותבות למוקד הודעות חיצוני*