שפ"ח - שירות פסיכולוגי חינוכי
השירות הפסיכולוגי החינוכי – חוף השרון
השרות הפסיכולוגי החינוכי בחוף השרון נותן מענה לתלמידים במסגרות החינוכיות במועצה מגיל 4 ועד סיום יב . צוות השירות כולל פסיכולוגיות מנוסות בעלות תואר שני בפסיכולוגיה.
מטרת השירות הפסיכולוגי היא קידום תחושת השלומות (well being) הרגשית והנפשית של תלמידים ושל הדמויות המשמעותיות העוטפות אותם - הורים , צוותים חינוכיים ודמויות במערכות חינוכיות - הפורמאליות והבלתי פורמאליות.
השירות הפסיכולוגי אחראי על רצף האיתור , הערכה ואבחון של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים כמתחייב מחוק החינוך המיוחד ועל בניית תוכניות ולימוד ייחודיות יחד עם הצוות החינוכי. כמו כן אחראי צוות השירות הפסיכולוגי על ליווי תלמידים ומשפחותיהם בעת חירום או משבר.
הגדרות התפקיד של השירות הפסיכולוגי:
1. היוועצות, הדרכה וליווי של צוותים חינוכיים בחשיבה ובקביעת דרכי התערבות בהתמודדות עם סוגיות פסיכו – חינוכיות הקשורות בתלמידים.
2. קידום מסגרות חינוכיות כסביבה תומכת בצרכים רגשיים דרך עבודה עם צוותי ניהול ומועצה.
3. איתור, הערכה ואבחון של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים (במסגרת ההגדרה של משרד החינוך).
4. השתתפות בוועדות אפיון וזכאות לצורך קביעת זכאות של תלמיד לסל שירותי החינוך המיוחד.
5. התערבות וטיפול במצבי חירום ומשבר – ברמת המערכת והפרט (התערבות קצרת טווח).
6. ייעוץ והדרכה קצרות טווח להורים.
7. הרצאות וסדנאות לצוותי חינוך.
8. קידום ויישום תוכניות SEL (למידה רגשית וחברתית) בקרב ילדים וצוותי חינוך וקהילה.
טפסים המחלקה לשירות פסיכולוגי חינוכי
בשלותא' - שאלון להורים בנושא בשלות הילד/ה לביה"ס
הסכמת הורים להתערבות פסיכולוגית לבנם/בת
הסכמת הורים לאבחון פסיכולוג לבנם/בתם
הנדון: ויתור סודיות-הרשאה למסירת מידע פסיכולוגי
בקשה לקבלת ממצאי הערכה / אבחון פסיכולוגי
במסגרת סל השירותים כפי שנקבע על ידי השירות הפסיכולוגי במשרד החינוך וע"פ שיקול דעת מקצועי של מנהלת השירות הפסיכולוגי.
יצירת קשר :
קבלת קהל ( בתיאום מראש ) - ימים א' - ה' בין השעות 07:30-15:30
שם |
תפקיד |
טלפון |
דוא"ל |
שלומית אבן מור |
מזכירה |
09-9594661 |
|
ד"ר קרן טל |
מנהלת |
09-9594679 |
|
יפעת לב סודק |
פסיכולוגית |
09-9594661 |
|
בתיה פלוטקין כהן |
פסיכולוגית |
09-9594661 |
|
מיכל קלימיאן |
פסיכולוגית |
09-9594661 |
|
רעות ריכרט |
פסיכולוגית |
09-9594661 |