שירות ומידע לתושב
המרכז לשירות ומידע מהווה כתובת מקצועית המספקת לתושבים מענה זמין, מהיר, אמין ושקוף בכל שעות היממה.
מטפל בקבלת פניות מהציבור 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה, בנושאים שונים: תברואה, איכות הסביבה, אחזקה, הנדסה, תאורה, חינוך, הסעות, מידע לתושב, פרסומים ואינפורמציה כללית, ביטחון ועוד.
הפניות מועברות לטיפול הגורם הרלוונטי במועצה, כולל מפגעים בשטחים הפתוחים וביישובי המועצה, תקלות מים וביוב, בעיות בטיחות שונות, בעלי חיים, השירות הווטרינרי , מעקב אחר הטיפול בהן, איתור עיכובים בטיפול וזירוז הטיפול בפניות.
מענה ותמיכה לעובדי המועצה בכל נושא.
ביצוע סקרים ומשוב על טיב השירות שניתן.
אמנת השירות
אמנת השירות היא מבחינתנו מסמך מחייב שלנו – המועצה - על כל האגפים והמחלקות, לספק לכם היקף שירותים גדול, מענה מיטבי ולוחות זמנים שקופים וקצרים ככל הניתן למענה וביצוע.
חוברת זו מהווה חלון ראווה לסל השירותים ואופי השירות שאנו במועצה פועלים להעניק לכם התושבים, יום יום, שעה שעה.
בחוברת שלפניכם פרשנו את מגוון השירותים והפעילויות שמספקת המועצה על פי חלוקה למחלקות ולתחומי אחריות.
באמצעות חוברת זו תוכלו ללמוד מהו סל השירותים הנמצא בתחום אחריותה של המועצה, מי הגורם האמון בכל עניין, ומהו קצב הביצוע והטיפול האפשרי והטוב ביותר שאנו מתחייבים לספק עבורכם.
לאמנת השירות – לחץ כאן
איך אפשר ליצור קשר עם המרכז לשירות ומידע במועצה ?
הטיפול בתושבי מועצת חוף השרון, נמצא בראש מעייניה של המועצה. המועצה אינה נחה על שמריה ומקפידה להשקיע משאבים ומאמצים רבים בכדי לשפר ולשדרג את שירותיה ככל האפשר.
המועצה חרטה על דגלה להגיע אל כל התושבים, לשמוע את דעותיהם, להבין את שעל ליבם ולפעול בהתאם.
כדי לאפשר לכל התושבים לפנות אל המחלקות השונות בצורה נוחה ופשוטה, מעמידה המועצה מספר ערוצים שונים באמצעותם ניתן לפנות למועצה :
אפליקציית חוף השרון:
אפליקציית חוף השרון הנה אפליקציה מתקדמת בעלת ממשק ידידותי למשתמש, באמצעותה ניתן לדווח על מפגעים, כמו גם להתעדכן לגבי פעילויות שונות אותן יוזמת המועצה.
לדיווח ישירות למוקד ולפניות כלליות לחץ כאן
מוקד המועצה
בימים א'-ה' בין השעות 07:30 עד 16:00 ניתן לפנות למחלקת שירות ומידע של המועצה:
טלפון: 09-9596500
פקס: 09-8859028
וואטסאפ : 054-7288185
דוא"ל: [email protected]
מנהל מחלקת שירות ומידע:
סימון הרי
טלפון: 09-9596524
דוא"ל: [email protected]
רכזת שירות ומידע: אורנה לוי
רכזת שירות ומידע: דנה ברבי
*לאחר שעות העבודה השיחות מנותבות למוקד חיצוני הפועל 24/7 ומדווח בזמן אמת לבעלי התפקידים.
לנושא חוק חופש המידע - לחצו כאן
המועצה מטפלת בכל פנייה ובקשה לרווחת התושבים.
שלחו לנו את תלונתכם/בקשתכם ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי עם התשובות הרלוונטיות לנושא הפנייה.
יצירת קשר:
שם | תפקיד | טלפון | פקס | נייד | מייל |
---|---|---|---|---|---|
ליאת לוי | מנהלת איכות שירות | 09-9594662 | [email protected] | ||
הרי סימון | מנהל מחלקת שירות ומידע | 09-9596524 | [email protected] | ||
אורנה וייס | רכזת שירות ומידע | 09-9596517 | [email protected] | ||
דנה ברבי | רכזת שירות ומידע | 09-9596580 | [email protected] |